0 Comments

Dom Mendelsohna – miejsce na architekturę 

 Dom Mendelsohna – miejsce na architekturę 

 

W dniach 25-26 października 2016 r. po raz drugi Dom Mendelsohna odwiedziły klasy: 1a/m, 2b/d oraz 3 b. Tym razem celem spotkania były warsztaty projektowe – projektowanie układu urbanistycznego miasta oraz wykład –  Problemy kształtowania przestrzeni miejskiej na przykładzie miasta Olsztyn.

 

 

0 Comments

UWAGA – TELEGRAM:

UWAGA – TELEGRAM:

…..DNIA 24 PAŹDZIERNIKA 2016 ROKU W POWSZECHNYCH WYBORACH W BURSIE …

…..WYBRANO  MŁODZIEŻOWĄ RADĘ BURSY…

…..SKŁAD MŁODZIEŻOWEJ RADY BURSY NA ROK 2916/2017 JEST NASTĘPUJĄCY:

0 Comments

Wyniki osób biorących udział w szkolnym etapie Olimpiady Wiedzy i Umiejętności Rolniczych, blok Architektura krajobrazu

Wyniki osób biorących udział
w szkolnym etapie
Olimpiady Wiedzy i Umiejętności Rolniczych,
blok Architektura krajobrazu

Podajemy wyniki osób biorących udział w szkolnym etapie Olimpiady Wiedzy i Umiejętności Rolniczych, blok Architektura krajobrazu w Zespole Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, w roku szkolnym 2016 /2017.

0 Comments

SZKOLNE ELIMINACJE Olimpiady Budowlanej “BUDUJ Z PASJĄ”

SZKOLNE ELIMINACJE
Olimpiady Budowlanej “BUDUJ Z PASJĄ”

 

dla wszystkich uczniów
Zasadniczej  Szkoły Zawodowej
oraz
Technikum Budowlanego

0 Comments

XLI Olimpiada Wiedzy i Umiejętności Rolniczych

XLI Olimpiada Wiedzy i Umiejętności Rolniczych

W miniony piątek 21 października 2016 r. odbyły się szkolne eliminacje XLI Olimpiady Wiedzy  i Umiejętności Rolniczych, blok: architektura krajobrazu. 15 uczniów z klas drugich, trzecich i czwartych rywalizowało o przejście do kolejnego etapu olimpiady, który odbędzie się na Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim. Zadanie, z którym zmierzyła się młodzież, składało się z dwóch etapów – części teoretycznej i praktycznej. Podczas części teoretycznej uczniowie musieli odpowiedzieć na 60 zamkniętych pytań testowych, natomiast część praktyczna składała się z 3 zadań: wykonanie przekroju nawierzchni, sadzenie róży z odkrytym systemem korzeniowym oraz rozpoznawania gatunków roślin ozdobnych.